Termeni și condiții de utilizare

1. DEFINITII SI TERMENI

Red Line Multimedia – este denumirea comerciala a S.C. RED LINE MULTIMEDIA SRL, persoana juridica de nationalitate romana, Numar de inregistrare Registrul Comertului J40/20029/2006, cod unic de inregistrare fiscala RO19380172.

Vanzator – Red Line Multimedia sau www.redlinemultimedia.ro.

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Red Line Multimedia (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Red Line Multimedia si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientul ui/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.).

Lista mea de dorinte – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.

Lista – pagina web din Lista mea de dorinte in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).
Listele pot fi:
- Publice: orice Client/Cumparator/Utilizator poate vizualiza Lista Cumparatorului/Utilizatorului in cazul in care acesta a distribuit-o pe retelele de socializare (Facebook, Twitter si Google+) sau daca acceseaza profilul public al Cumparatorului/Utilizatorului din Site. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a seta Listele ca private oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.
- Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumparatorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca si publice oricand, direct din Contul sau, sectiunea Favorite.

Site – domeniul www.redlinemultimedia.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului, ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune, in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut -
• toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
• continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
• orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
• informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
• date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.

Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientul ui/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit produs. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Red Line Multimedia, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Pentru Comenzile ce urmeaza a fi livrate la magazin si punctele de livrare Red Line Multimedia preturile si rezervarile Bunurilor si/sau Serviciilor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea Comenzii de catre Cumparator.

2.6. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator.
Pentru motive justificate Red Line Multimedia isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientul ui/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientul ui/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Red Line Multimedia. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Red Line Multimedia, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Red Line Multimedia isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. Red Line Multimedia poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Red Line Multimedia are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor electronice afisat pe site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii Red Line Multimedia.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Red Line Multimedia, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

5.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Red Line Multimedia, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Red Line Multimedia asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Red Line Multimedia.

5.3. Orice Continut la care Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Red Line Multimedia si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea Red Line Multimedia cu referire la acel Continut.

5.4. Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.

5.5. In cazul in care Red Line Multimedia confera Clientului/Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Clientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Red Line Multimedia pentru respectivul Client/Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

5.6. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Red Line Multimedia si/sau al angajatului/prepusului Red Line Multimedia care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

6. COMANDA
6.1. Clientul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Red Line Multimedia, in cazul platii online;
6.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

6.5. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6.6. Conform Ordonantei de urgenta nr. 34/2014, in cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in termenul legal de 14 zile din momentul receptionarii Bunului/Serviciului, acesta trebuie sa informeze Vanzatorul, utilizand formularul de retur din Contul Cumparatorului. In aceasta situatie Cumparatorul va returna Vanzatorului si eventualele cadouri, accesorii si toate documentele care au insotit Bunul/Serviciul.
Costurile pentru returnarea produsului vor fi suportate de catre Cumparator.

6.7. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa Cumparatorului contravaloarea Bunului, in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/Card bancar-> prin virament bancar;

6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.9. Cumparatorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităţilor şi funcţionării produselor.
De asemenea, este responsabil sa inapoieze produsul insotit de eticheta initiala, intacta, in ambalajul original, care contine codul de identificare al produsului.

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE
7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
7.1.2. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
7.1.3. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
7.1.4. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
7.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
7.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
7.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.8. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
7.1.9. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

8. CONFIDENTIALITATE
8.1. Informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator/Client Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului.

8.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

8.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Red Line Multimedia nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

8.4. Prin inscrierea in baza de date a Red Line Multimedia, Clientul isi ofera consimtamantul expres, in limitele legislatiei in vigoare, de a fi contactat de catre terti, parteneri ai Red Line Multimedia: furnizori de servicii de marketing, alti furnizori de servicii; agentii de stat, guvernamentale sau asociatii din domeniul asigurarilor, atunci cand legislatia specifica prevede acest lucru; alte companii cu care Red Line Multimedia poate dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si/sau a Serviciilor, etc.

9. PUBLICITATE
9.1. Newsletterele Red Line Multimedia sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de Red Line Multimedia. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.

9.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client, poate fi modificata in orice moment, prin contactarea Red Line Multimedia in acest sens.

9.3. Renuntarea la primirea Newslettere-lor de catre Client sau Cumparator se poate face in orice moment folosind legatura special destinata din cadrul oricaror Newslettere sau apeland numarul de telefon 0734.733.733;

9.4. Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

10. FACTURARE – PLATA
10.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.redlinemultimedia.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

10.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de Red Line Multimedia, cu exceptia Bunurilor si/sau Serviciilor vandute de partenerii Red Line Multimedia, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, exclusiv in format electronic, prin adaugarea facturii in Contul Cumparatorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau, va detine o evidenta a facturilor emise de Red Line Multimedia, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Red Line Multimedia in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.7. In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore in Cont, te rugam sa ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: [email protected].

11. LIVRAREA BUNURILOR
11.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator sau in magazin Red Line Multimedia, conform optiunii Clientului.

11.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

11.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.

12. GARANTII
12.1. Toate Bunurile comercializate de catre Red Line Multimedia, cu exceptia celor Bunurilor resigilate, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi (exceptie Bunurile resigilate), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

12.2. In cazul Bunurilor vandute si livrate de Red Line Multimedia, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre Red Line Multimedia. 


12.3. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent Bunului din Comanda, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si sa acceseze informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul, accesand Contul sau de pe www.redlinemultimedia.ro, va detine o evidenta a certificatelor de garantie emise de Red Line Multimedia, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
In cazul in care aceste informatii sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore in contul de client, va rugam sa ne sesizati acest aspect pe adresa de mail: [email protected].

12.4. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa [email protected]. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12.5. In cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garantie este emis de catre Red Line Multimedia, iar garantia poate sa acopere o perioada diferita fata de perioada de garantie a aceluiasi Bun nou, sigilat. Perioada de garantie este specificata in certificatul de garantie pentru fiecare Bun resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui Bun resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate si beneficiaza de aceleasi servicii daca nu este stipulat altfel in pagina produsului.

13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

14. RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

15.INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Utilizatori/Clienti/Cumparatori, in sectiunile “Intrebarile si raspunsurile clientilor” si “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunile mentionate, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

- sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
- sa foloseasca doar limba romana. Sunt permise si cuvintele sau expresiile care, desi nu sunt considerate romanesti, sunt de larga utilizare in toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);
- sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumparator;
- sa se asigure de incadrarea corecta a continutului introdus pe Site astfel: orice Intrebare va fi inscrisa in sectiunea “Intrebarile si raspunsurile clientilor”, si orice Review va fi inscris in sectiunea “Review-uri”;
- sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
- sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
- sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact,informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume, etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
- sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul;
- sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara;
- sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.

Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul va adauga si un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Rating-urile corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, numar care apare intre paranteze langa titlul acestora. Astfel, un Review insotit de un Rating mare duce la o crestere a Rating-ului general, iar un Review insotit de un Rating mic duce la o scadere a Rating-ului general.

Utilizatorii/Clientii/Cumparatorii ce inscriu Review-uri la care ataseaza fisiere foto sau video vor respecta urmatoarele reguli :
- fisierele incarcate vor contine imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurandu-se ca fisierele incarcate respecta drepturile de autor;
- fisierele incarcate nu vor contine violenta, continut pentru adulti, limbaj licentios sau alt continut care ofenseaza o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a varstei, a statutului de veteran, a orientarii sexuale sau politice;
- fisierele incarcate nu vor contine informatii legate de alte persoane;
- fisierele incarcate nu vor contine URL-uri sau watermark-uri catre site-uri ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca Vanzatorul.

Cand un Review/Comentariu/Intrebare sau Raspuns este semnalat de catre un Utilizator/Client/Cumparator ca avand un continut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest continut este examinat cu atentie de catre Vanzator pentru a determina daca incalca Termeni si Conditii Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai dupa examinarea acestora de catre Vanzator.

In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientul ui/Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari sau Raspunsuri in sectiunile “Intrebari si raspunsuri ale clientilor” si “Review-uri”.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de Bunul si/sau Serviciul achizitionat, Cumparatorii au la dispozitie formularul de sesizari din cadrul Site-ului: http://info.Red Line Multimedia.ro/reclamatii-sesizari. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

16.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, Red Line Multimedia are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.

16.2. Scopul colectarii datelor este: informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea Bunurilor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a Bunurilor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientul ui/Cumparatorului.

16.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a Red Line Multimedia si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate nelimitat teritorial si/sau temporar de catre Red Line Multimedia, afiliatii si colaboratorii acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre Red Line Multimedia, afiliatii si colaboratorii acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Cumparatorul isi da acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre Red Line Multimedia atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara sau strainatate.

16.4. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

16.5. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Calea 13 Septembrie Nr. 83, Bl. 77B, Parter, Bucuresti, Sector 5, in atentia S.C. RED LINE MULTIMEDIA S.R.L., va puteti exercita, in mod gratuit, pentru o solicitare pe an, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu prelucrate.

16.6. Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: Calea 13 Septembrie Nr. 83, Bl. 77B, Parter, Bucuresti, Sector 5, in atentia S.C. RED LINE MULTIMEDIA S.R.L., va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:
16.6.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
16.6.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
16.6.3. notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

16.7. De asemenea, Red Line Multimedia poate furniza datele Cumparatorului cu caracter personal altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora, prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, furnizate de companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a Bunurilor si Serviciilor noastre, asigurători.


17. FORTA MAJORA
17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

17.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

18. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Red Line Multimedia si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.


19. INFORMATII PRIVIND CERINTELE DE PROIECTARE ECOLOGICA APLICABILE MASINILOR DE SPALAT RUFE DE UZ CASNIC
19.1. Anexa IV din Regulamentul (UE) nr. 1015/2010 al comisiei din 10 noiembrie 2010 de implementare a Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European si a Consiliului cu privire la cerintele de proiectare ecologica aplicabile masinilor de spalat rufe de uz casnic.

19.2. Valori de referinta la data intrarii in vigoare a prezentului regulament, cea mai performanta tehnologie disponibila pe piata pentru masinile de spalat rufe de uz casnic, in ceea ce priveste consumul de energie si apa al acestora, eficienta spalarii si emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare pentru programul standard la 60 grade Celsius pentru rufe din bumbac, cu incarcatura completa, este identificata dupa cum urmeaza (*) :

1. Masini de spalat rufe de uz casnic cu o capacitate nominala de 3 kg:
(a) consum de energie: 0,57 kWh/ciclu (sau 0,19 kWh/kg), ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 117,84 kWh/an, din care 105,34 kWh/an pentru 220 de cicluri si de 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 39 litri/ciclu, adica 8 580 litri/an pentru 220 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: 1,03 ≥ I w > 1,00;
(d) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (900 rpm): nu sunt disponibile.

2. Masini de spalat rufe de uz casnic cu o capacitate nominala de 3,5 kg:
(a) consum de energie: 0,66 kWh/ciclu (sau 0,19 kWh/kg), ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 134,50 kWh/an, din care 122,00 kWh/an pentru 220 de cicluri si de 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 39 litri/ciclu, adica 8 580 litri/an pentru 220 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I w de 1,03;
(d) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 100 rpm): nu sunt disponibile.

3. Masini de spalat rufe de uz casnic cu o capacitate nominala de 4,5 kg:
(a) consum de energie: 0,76 kWh/ciclu (sau 0,17 kWh/kg), ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 152,95 kWh/an, din care 140,45 kWh/an pentru 220 de cicluri si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 40 litri/ciclu, adica 8 800 litri/an pentru 220 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I w de 1,03;
(d) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 000 rpm): 55/70 dB(A) re 1pW.

4. Masini de spalat rufe de uz casnic cu o capacitate nominala de 5 kg:
(a) consum de energie: 0,850 kWh/ciclu (sau 0,17 kWh/kg), ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 169,60 kWh/an, din care 157,08 kWh/an pentru 220 de cicluri si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 39 litri/ciclu, adica 8 580 litri/an pentru 220 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I w de 1,03;
(d) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 200 rpm): 53/73 dB(A) re 1pW.

5. Masini de spalat rufe de uz casnic cu o capacitate nominala de 6 kg:
(a) consum de energie: 0,90 kWh/ciclu (sau 0,15 kWh/kg), ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 178,82 kWh/an, din care 166,32 kWh/an pentru 220 de cicluri si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 37 litri/ciclu, adica 8 140 litri/an pentru 220 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I w de 1,03;
(d) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 600 rpm): nu sunt disponibile.

6. Masini de spalat rufe de uz casnic cu o capacitate nominala de 7 kg:
(a) consum de energie: 1,05 kWh/ciclu (sau 0,15 kWh/kg), ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 201,00 kWh/an, din care 188,50 kWh/an pentru 220 de cicluri si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 43 litri/ciclu, adica 9 460 litri/an pentru 220 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I w de 1,03;
(d) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 000 rpm): 57/73 dB(A) re 1pW;
(e) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 400 rpm): 59/76 dB(A) re 1pW;
(f) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 200 rpm): 48/62 dB(A) re 1pW (pentru masinile de spalat rufe de uz casnic incastrabile).

7. Masini de spalat rufe de uz casnic cu o capacitate nominala de 8 kg:
(a) consum de energie: 1,200 kWh/ciclu (sau 0,15 kWh/kg), ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 234,26 kWh/an, din care 221,76 kWh/an pentru 220 de cicluri si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 56 litri/ciclu, adica 12 320 litri/an pentru 220 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I w de 1,03;
(d) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 400 rpm): 54/71 dB(A) re 1pW;
(e) emisiile de zgomot transmise prin aer in timpul spalarii/stoarcerii prin centrifugare (1 600 rpm): 54/74 dB(A) re 1pW.
21. INFORMATII PRIVIND CERINTELE DE PROIECTARE ECOLOGICA APLICABILE MASINILOR DE SPALAT VASE DE UZ CASNIC
21.1. Anexa IV din Regulamentul (UE) nr. 1016/2010 al comisiei din 10 noiembrie 2010
de implementare a Directivei 2009/125/CE a Parlamentului European si a Consiliului cu privire la cerintele de proiectare ecologica aplicabile masinilor de spalat vase de uz casnic.
Valori de referinta
La data intrarii in vigoare a prezentului regulament, cea mai performanta tehnologie disponibila pe piata pentru masinile de spalat vase de uz casnic, din punctul de vedere al eficientei energetice, al consumului de energie si apa, al eficientei spalarii si uscarii si al emisiilor de zgomot transmis prin aer, este identificata dupa cum urmeaza:

1. Masini de spalat vase de uz casnic pentru 15 seturi (model incorporabil):
(a) consum de energie: 0,88 kWh/ciclu, ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 268,9 kWh/an, din care 246,4 kWh/an pentru 280 de cicluri de spalare si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 10 litri/ciclu, adica 2 800 litri/an pentru 280 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I C > 1,12;
(d) indicele de eficienta a uscarii: I D > 1,08;
(e) emisii de zgomot transmis prin aer: 45 dB(A) re 1pW.

2. Masini de spalat vase de uz casnic pentru 14 seturi (model compact incorporabil):
(a) consum de energie: 0,83 kWh/ciclu, ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 244,9 kWh/an, din care 232,4 kWh/an pentru 280 de cicluri de spalare si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 10 litri/ciclu, adica 2 800 litri/an pentru 280 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I C > 1,12;
(d) indicele de eficienta a uscarii: I D > 1,08;
(e) emisii de zgomot transmis prin aer: 41 dB(A) re 1pW.

3. Masini de spalat vase de uz casnic pentru 13 seturi (model compact incorporabil):
(a) consum de energie: 0,83 kWh/ciclu, ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 244,9 kWh/an, din care 232,4 kWh/an pentru 280 de cicluri de spalare si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 10 litri/ciclu, adica 2 800 litri/an pentru 280 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I C > 1,12;
(d) indicele de eficienta a uscarii: I D > 1,08;
(e) emisii de zgomot transmis prin aer: 42 dB(A) re 1pW.

4. Masini de spalat vase de uz casnic pentru 12 seturi (model de sine statator):
(a) consum de energie: 0,950 kWh/ciclu, ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 278,5 kWh/an, din care 266 kWh/an pentru 280 de cicluri de spalare si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 9 litri/ciclu, adica 2 520 litri/an pentru 280 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I C > 1,12;
(d) indicele de eficienta a uscarii: I D > 1,08;
(e) emisii de zgomot transmis prin aer: 41 dB(A) re 1pW.

5. Masini de spalat vase de uz casnic pentru 9 seturi (model incorporabil):
(a) consum de energie: 0,800 kWh/ciclu, ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 236,5 kWh/an, din care 224 kWh/an pentru 280 de cicluri de spalare si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 9 litri/ciclu, adica 2 520 litri/an pentru 280 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I C > 1,12;
(d) indicele de eficienta a uscarii: I D > 1,08;
(e) emisii de zgomot transmis prin aer: 44 dB(A) re 1pW.RO 11.11.2010 Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 293/39.

6. Masini de spalat vase de uz casnic pentru 6 seturi (model incorporabil):
(a) consum de energie: 0,63 kWh/ciclu, ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 208,5 kWh/an, din care 196 kWh/an pentru 280 de cicluri de spalare si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 7 litri/ciclu, adica 1 960 litri/an pentru 280 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I C > 1,12;
(d) indicele de eficienta a uscarii: 1,08 ≥ I D > 0,86;
(e) emisii de zgomot transmis prin aer: 45 dB(A) re 1pW.

7. Masini de spalat vase de uz casnic pentru 4 seturi (model de sine statator):
(a) consum de energie: 0,51 kWh/ciclu, ceea ce corespunde unui consum anual global de energie de 155,3 kWh/an, din care 142,8 kWh/an pentru 280 de cicluri de spalare si 12,5 kWh/an in modurile cu consum redus de putere;
(b) consum de apa: 9,5 litri/ciclu, adica 2 660 litri/an pentru 280 de cicluri;
(c) indicele de eficienta a spalarii: I C > 1,12;
(d) indicele de eficienta a uscarii: 1,08 ≥ I D > 0,86;
(e) emisii de zgomot transmis prin aer: 53 dB(A) re 1pW.


Acceptă

Politica de cookie

Folosim cookie-uri si tehnologii asemanatoare pentru a-ti imbunatati experienta pe acestwebsite, pentru a-ti oferi continut si reclame personalizate si pentru a analiza traficul si audienta website-ului. Inainte de a continua navigarea pe website-ul nostru te rugam sa aloci timpul necesar pentru a si intelege continutul Politici Si Termeni De Confidentialitate

Prin continuarea navigarii pe website-ul nostru confirmi acceptarea utilizarii fisierelor de tip cookie conform Politici Si Termeni De Confidentialitate .Nu uita totusi ca poti modifica setarile acesto fisiere cookie urmand instructiunile din Politici Si Termeni De Confidentialitate